منظور از طراحی بنر حرفه ای در تبلیغات چیست ؟

رپورتاژ
18th اکتبر 2019

منظور از طراحی بنر حرفه ای در تبلیغات چیست ؟

قطعا شما هم با واژه حرفه ای بودن برخورد داشته اید ، هنگامی که صحبت از حرفه ای بودن می شود ، وارد فاز جدیدی از هر حوزه که فعالیت میکنیم می شوید ! بخصوص وقتی میخواهید تبلیغات انجام دهید و به یک طراحی بنر حرفه ای احتیاج دارید . حرفه ای بودن برای افراد معانی مختلفی دارد ، برخی وقتی یک طرح ساده در اختیار دارند ؛ آن را حرفه ای می دانند و برخی دیگر هرچه طرح پیچیده تر و شلوغ تر باشد از نظرشان صاحب یک طرح حرفه ای شده اند . ما در این مطلب سعی میکنیم نگاهی عمیق تر به این مساله داشته باشیم و با ذکر نکات و مطالبی در این رابطه ، درک معنی اصلی و استاندارد از حرفه ای گری را نشان دهیم .

منظور از طراحی بنر حرفه ای در تبلیغات چیست ؟

شاخصه های استانداردی وجود دارد که یک طراحی بنر تبلیغاتی را تبدیل به یک طرح تبلیغاتی حرفه ای کند . حرفه ای بودن در بسیاری از مواقع به یک طرح شلوغ یا حتی در مقابل آن ساده نمی گویند . چرا که به طور کلی معیار حرفه ای بودن چنین موارد نیست ، برای داشتن یک طرح حرفه ای ابتدا باید با دانش روز در آن حوزه کاملا آشنا باشید و یا موارد ابتدایی این امر را در ذهن بسپارید .

هر زمانی که یک طرح برای شما طراحی می شود یا میخواهید خودتان از ابتدا آن را طراحی کنید و حتی در شکلی از موارد وارد سایت های خرید طرح لایه باز گرافیکی شوید  و از طرح های آماده گرافیکی رایگان و پولی استفاده نمایید ، رعایت این نکات که ما در زیر به آن ها اشاره میکنیم از مهمترین شاخصه و عناصر تشکیل دهنده یک طرح جذاب و تاثیر گذاری  و استاندارد به شمار می روند .

پارسی طرح

۱- برای مثال طرح شما باید از رنگ های مناسب که هرکدام به صورت دقیق با دانش رنگ سازی انتخاب شده باشد .

۲ – در طراحی اگر قرار نمادی از شرکت یا همان لوگو را قرار دهید ، در محلی مناسب در طرح از آن استفاده کنید .

۳- طرح خود چه اگر قرار است شلوغ باشد چه خلوت و ساده ، حتما می بایست دارای یک بار مفهومی مناسب باشد .

۴ – اگر قرار بر این است که در طراحی از عناطر گرافیکی در کنار متن ها یا تصاویر واقعی خود استفاده کنید ، کاملا به جا و هماهنگ استفاده کنید .

۵ – یک طرح و برنامه مشخص برای اجرای طرح در ذهن داشته باشید . این کار به شما کمک میکند هم زمانی که میخواهید طراحی را شروع کنید یک هدف مشخص داشته باشید و هم در میانه راه شکلی از تصویر نهایی یا نزدیک به نهایی را در سر آماده و صرفا با اجرای متغییر عناصر آن را به ترکیب ایده آل برسانید .

۶- برای داشتن یک آگهی خوب تبلیغاتی ، علاوه بر رعایت تک تک این موارد که اشاره شد ، باید از محتوا نویسی هوشمندانه نگذرید . منظور از این آیتم این است که هر آنچه به ذهنتان خطور کرد روی بنر اجرا نکنید ، بنر محلی برای یک کوتاه نویسی درست و موثر است نه تکرار نویسی مخرب ! ، پس با این حال حتما روی متن هایی که مینویسید توجه کنید تا نتیجه ی بسیار خوبی دریافت کنید .

اگر این مطالب پاسخگویی شما نبود ! لینک های زیر را ببینید . parsitarh.ir/blog parsitarh.com/blog

, , , , , ,

نظرات